Pes 2013 Crack İndir

Merhaba arkadaşlar bu gün size pes 2013'ün crack'ını paylaşacağım.Üstelik crackı nasıl yapacağınızıda anlatacağım.Crack Reloaded yapımıdır.Oyundan atma,donma vs hataları vermez.Arkadaşlar bu crackı bende kullanıyorum ve hiçbir şekilde hata verdiğini görmedim.





•Crack Nasıl Yapılır ?
-Arkadaşlar verdiğin indirme linkinden crackı indirin.
-İndirdiğiniz winrar dosyasını açın.
-Klasör içerisinde bulunan dosyaları kopyalayın ve Pes 2013 dosyasına atın.
-pes2013 uygulamasından oyuna geçin



İndirme Linkleri;

Crack İndir Crack İndir(Alternatif)

31 yorum:

  1. dinsiz herif forumumuzdan alıp temayı hemen linkleri kaldırşmıssın dinsiz imansız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afedersinde konu içerikleri tamamen şahsıma aittir.Eğer böyle bir şeyi idda ediyorsanız linkini atında bizde bakalım

      Sil
    2. Bu tema full Taner Cihan (CracK) a aittir. Bi kaç edit yapmışsın sadece!

      Sil
  2. Temadan bahsediyor sanırım

    YanıtlaSil
  3. Bugüne kadar 100 lerce sitede aradım taradım oyuna girerken mavi yuvarlak dönüyor dahada ileri gitmiyor oyun orda kalıyor.Bilgisayarım yeni nesildir.Açamadığı oyun yoktur.Ekran kartı ram işlemci aklına gelebilecek hertürlü oyunla uyumludur.Fakat o kadar aramama rağmen bu oyunun nasıl açıldığını çözemedim bu sitedeki crak te 124 üncü crack denemem yine olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crak sorunsuz çalışıyor bende kullanıyorum.Oyunu tekrar kurmayı deneyiniz :)

      Sil
  4. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. :) işinize yaradıysa problem yok demektir

      Sil
  6. usta allah senden razı olsun çalıştı :D
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. arkadas pes 2013 nerden bulcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. googleden ararsanız bulabilirsiniz

      Sil
  9. Pes 2013 Kurulmadı Hatası Veriyor Oyunu Defalarca Yeniden Yükledim Olmuyor Yardım Edebilirmisnz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiği hatayı googleden araştırırsanız çözüm bulabilirsiniz

      Sil
  10. Paylaşım için teşekkürler. İndirdim. Sorunsuzca çalıştı.

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler sorunsuz çalıştı.

    YanıtlaSil
  12. güzel paylaşım. Teşekkürler admin bu işin hakkını veriyorsun.
    hd film izle
    program indir oyun indir

    YanıtlaSil
  13. Ne zamandır arıyordum çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. indire tıklıyorum hotfile diye bişe açılıyo admin link yanlış

    YanıtlaSil
  16. DOĞRU DÜZGÜN LİNKLER VERİN BAŞKA BİR SİTEYE YÖNLENDİRİYOR İKİ LİNKTE BİRİSİ VERBİLİR Mİ DOGRU DUZGUN BİR LİINK

    YanıtlaSil

 
 

Video Köşesi

Popüler Yazılara Gözatın