Metin2 Efsun Botu 2013

Merhaba arkadaşlar bu gün size metin2 efsun botunu paylaşacağım.Arkadaşlar video koyacam ama benim çekimim değil ancak arkadaş iyi anlatmış.Arkadaşlar injektörden giremeyenler için bir program verecem onunla gireceksiniz resimli olarak anlatacağım.Hile cixcocuk97 tarafından türkçeye çevrilmiştir.



Özellikler;
◘Bot tamamen türkçedir.
◘6-7 Efsun Destekli
◘Ayna Anda 5 Efsun atabilmektedir.
◘Otomatik efsun alma mevcuttur.
◘Alternatif efsun sağ tarafta mevcuttur.

Sesli Video Anlatımı

 

Alttaki resim gibi yapacaksınız metin2.ex'yi bulun ve kırmızı ile gösterilen şeyleri yapın daha sonra xp veya vista/win7 .dll yi seçiyorsunuz hepsi bu kadar


Alıntı yapacaksanız Lütfen kaynak belirtiniz Sitemizin Telif hakkını hiçe saymayın...

İndir(Dosya.tc)
İndir(MediaFire)

(Tavsiyem)Son Sürüm Hatasız Metin2 Efsun Botu 2013 Güncell:İndir(Dosya.tc)

238 yorum:

  1. bu efsun botu 2013 degil ki

    YanıtlaSil
  2. Sürüm olarak 2012 ancak güncellenme tarihi 2013

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş ben 1 kere yaptım tam istediğim efsun geldi başka iteme deneyince efsun değiştirmedi

      Sil
  3. kardeş hep başarısız diyor :S

    YanıtlaSil
  4. Bende sorunsuz olarak çalışmakta.Öğlen konuyu güncelleyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. başarılı diyor ekrana gelmiyor o beyaz şey 2 saniyede oyuna geçtiğm halde yardım edermsnz

    YanıtlaSil
  6. Ne demek istediğinizi tam olarak anladım lütfen daha açıklayıcı söyleyin bende size yardım edeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş bot geldi ekrana fakat başlat diyorum olmuyo efsun gelmiyo

      Sil
  7. Şimdi benim işletim sistemim windows 4 - 64 bit net framework 4.0 ve microsoft visual c++ 2010 x86 ve x64 sürümleri kurulu fakat oyuna giriyorum programı açıp dll işlemini yapıp tamama basıyorum 2 saniye içinde hemen oyun penceresini açıyorum fakat programda başarılı yazdığı halde ekrana videoda gösterilen beyaz switch bot yazılı ekran gelmiyor. Gerekiyorsa pvp adınıda söyleyebilirim yeterki çalışsın çünkü hiç bir botu çalışştıramadım en çok bu yaklaştı.

    YanıtlaSil
  8. windows 7 64 bit olcak pardon :D

    YanıtlaSil
  9. BURDA OLAN VARMI YARDIM EDIN BIR YA YÖNETİCİ OLARAKTA ÇALISTIRIYORUM GENE AYNI SORUN ANLATTIM IKI MESAJ YUKARDA :S

    YanıtlaSil
  10. anladım o zaman siz http://s2.dosya.tc/server25/3QkCLT/EfsunBotu2013.rar.html bunu indirin ve içindeki programı kurun klasör içinde nasıl yapacağınız anşatışmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efsun kodu istiyor ayarlara giriyorum efsun kodu yazılan yewrin yanına tıklıyorum efsun nesnesi kodunda efsun bulunmamaktadır diyor acil yarrrdım

      Sil
  11. Sağolasında burda oyunumun exesini bulamıyorum yazmıyor bu programı oncedende denedım ama oyunumn exesini bulamıyorum

    YanıtlaSil
  12. Heh olduda şimdide erişim engellendi diyor :S Delircem nasıl bı sw bu ya :S erişim engellendi diyorr!!

    YanıtlaSil
  13. Unable to inject the DLL into metin2client.bin (PID 3704 Emin değilim bundan)Erişim Engellendi diyor :S

    YanıtlaSil
  14. ALLAH İÇİN BİRİ YARDIM ETSİN :D HİÇ BİR BOT TUTMAZMI YA DÜNYADA TEK BENİM PCDE OLMUYOR HERALDE ::D

    YanıtlaSil
  15. ZÜLKÜF NOYAN29 Ocak 2013 00:29

    BU 2013 SÜRÜMDE İNJECTÖR YOK NASIL ÇALIŞTIRACAZ

    YanıtlaSil
  16. ZÜLKÜF NOYAN29 Ocak 2013 00:38

    cevap versene kardeşim

    YanıtlaSil
  17. messi ronaldo oynadığın metin2 severinin ya full packini indirmişsin yada oto pack var bu nedenle o severde metin2 efsun botu çalışmaz
    2.Zülküf Klasörün içinde Process Hacker adlı klasör var onu açınız setupu kurunuz Sonra kurduğunuz program masaüstüne gelecektir.Oyununuza giriş yapın programı açın oynadığınız metin2 .ex'e ters tıklayın Miscellaneous>Inject DLL...>indirdiğiniz metin2 efsun botu .dll'si< Bu dediklerimi yaparsanız efsun botu açılacaktır.

    YanıtlaSil
  18. O zaman serverın sıtesınden ne ındırecegız yada olmayacakmı cünkü eskiden aynı bu serverde efsun botu olmuştu???

    YanıtlaSil
  19. oyun deiştir filan demiyorum sen son şu efsun botunu denedin mi ?

    YanıtlaSil
  20. Çalışıyo görünü yo ama çalışmıyoo..

    YanıtlaSil
  21. Anonim kardesim sorununu tam olarak söylersen sana daha iyi yardımcı olabilirim ?

    YanıtlaSil
  22. Ben herseyi yapıyorum efsun botundaki oranları ayalıyorum start diyorum efsun basmıyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  23. Efsun ekranı açılıyor yani Eğer açılıyorsa.
    Efsun Basacağın itemi veya itemleri 1.envanterin üstüne koyman lazım ve 5 efsunuda at efsun botu sadece efsunları değiştirecek.Eğer böyle yapıyorsun ve efsun gelmiyorsa oynadığın metin2 efsun botunu engellemiş demektir

    YanıtlaSil
  24. ADMİN BUNDA VIRUS çıkıyorr

    YanıtlaSil
  25. http://turbobit.net/6umxnoc87jhh.html bu linkten indirin enkalitelisi bu

    YanıtlaSil
  26. Mevlut 3 tane alternatif link koyduk.gerek kalırsa seninkide ekleriz saol tekrar

    YanıtlaSil
  27. Kardeş efsun id sinin nerden öğreniyoz

    YanıtlaSil
  28. Kardeşim dosyalarda injector çıkmadı nereden giriş yapabilirm

    YanıtlaSil
  29. Ya Bende Bu Etkı Zaten Calısıor Dıor ama Efsun Atmıor ??

    YanıtlaSil
  30. Anonim kardesim benim tavsiye ettiğimi injektörsüz açacaksın.klasörün içinde Process klasörü var onu aç içindeki setupu kur daha sonra kurduğun programı aç oyuna gir programda metin2 nin .ex'ni bul ters tıkla Miscellaneus > İnject DLL yi seç efsun botun açılacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la sonra dioki dll uzantısı dosyayı bul dio nasıl bulcam

      Sil
  31. Senın Tavsıyenı Kurdm Ama Metin2nin exini Bulamadım

    YanıtlaSil
  32. kardesm oynadığın oyun metin2 pvp dimi programı ac orada metin2 sembollu yokmu hiç mutlaka olcakatır.Oyuna girdiğin cliknetin sembollü olck onu bul ters tıkla Miscellaneus > İnject DLL yi seç hepsi bu kadar

    YanıtlaSil
  33. kardeş girdim başarısız diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ney başarısız diyor

      Sil
    2. hanı hıleyı çalıstırıyon 2 sn yede gır dıyo tamam dıyon oyuna tıklıyom hıç bısı gelmıyo sonra masa usutne gelıyorum durum başarısız yazıyo

      Sil
    3. peki taviye edilen botu indirdiniz mi ondada denemenizi tavsiye ederim

      Sil
  34. injectörden mi açıyorsunuz

    YanıtlaSil
  35. beyler farkındaysanz ok saw yok 2 tane varda oda zıh ve ayakabıya olmuyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korunma zırha gelmez ayakkabıya gelir ok saw. yok ise tavsiye edileni indirin

      Sil
  36. Ya kardes cok sağolasın tekbu olduda efsun botunun ayarlar bölümünü bulamadım söylersen

    YanıtlaSil
  37. ogul ayarlar 5.efsun yazan yerin hemen yanında bulunmaktadır

    YanıtlaSil
  38. Teşekkürler zahmet etmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zahmeti işene yaradıysa ne mutlu bana ;)

      Sil
    2. dll dosyasını nasıl bulcam

      Sil
  39. kardeş bunda ortalama zarar yok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortalama diye geçmez saldırı hasarı olarak geçiyor

      Sil
    2. ortalama zarar var en altlarda kardeş saol br de ibrahim ahi kardeş snn bu paylaştığın cixcocuq 97 de ben sersemeltme şansını bulamıorum ama sawlarım içinde çok lazım kardeşim almanca çevirilere felan da baktım bulamadım bu hangi dil , hangisi sersemletme şansı ? Yardımcı olursan sevinirim

      Sil
  40. kardeş hackshiled hatsı veriyor. yardım edermisin. hackshield devre dışı bırakmak için her yolu denedim. hosts olsun, program olsun virüs programını kaptmak olsun. açıyorum çalışyıor 3 dk sonra hackshield yakalayıp oyundan atıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hackshield'in metin2 efsun botuyla alakası yoktur.Oynadığınız oyunu baştan kurmanız lazım

      Sil
  41. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam yapmanız yasaktır.Yorumunuz Silinmiştir

      Sil
  42. kardş ben hepsini yaptım açılıyor 5. efsuna koyuyorum 5 efsunda attım videodanda izledim ama bi sorun var bu etki ztn çalışıyor yazıyo ama bir türlü efsun atmıyo neden..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efsun atarken bu etki zaten çalışyor demez büyük ihtimalle sen bot ayarlarıyla oynamışsındır.Çünkü efsun arttırmada veya değiştirmede bu etki zaten çalışyor demez şebnem filan içtiğinde der sen efsun botunu tekrar klasörden çıkar tekrar dene gene aynı sorun var ise iletişimden bana ulaş

      Sil
  43. Sa.Kardeşim ben de itemi görmüyor sanki itemi koymamışım gibi ama item yerinde efsunda var. Bi ara da ''Bu beceriyi geliştiremezsin'' diyordu. bi yardım eder misin? Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  44. La bunlerın hepsi virüslü :@

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekli virüs taramaları yapılmış bir çak program'da virüs var görülyor buyurun buradan bakabilirsiniz https://www.virustotal.com/tr/file/62e2ddbf9f24107ee86a72679f9bb196cb9b8aa0eba663df084c3431af4f90d7/analysis/

      Sil
  45. O değilde sesin çok tatlı yaa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihiihhi :D ses bana ait deilki :D

      Sil
  46. kardeşim çok saol oldu valla yaptım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil :) bir problem olursa konunun altına yorum atarsan yardımcı olabilirim

      Sil
  47. allah senden razı olsun hile süper çalıştı allah ne istersen onu sana versin çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli deil kardeşim hayırlı olsun :)

      Sil
  48. çook saol kardeş bende oluyor adamlara 1t vuruom!!!!! :D :D :D arkadaşlar dedi banada çoook saol kardeş.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D önemli deil oynadığın severi banada ver bende geleym :D

      Sil
  49. Kırık Linkler Güncellenmiştir.

    YanıtlaSil
  50. 3fsuny0k bu hata nedir nasıl düzeltilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatanın nedeni tektir. Eğer efsunlanmak üzere dizilere karşılık gelen kutucuklara yerleştirdiğimiz nesnenin yeterli sayıda efsunu yoksa bu hata ile karşılaşırız. Örneğin 2 tane 6-7. efsun getirmek istediğimiz nesnede yalnızca 1 tane 6-7. arttırma kağıdı ile ekleme yapılmışsa 3fsuny0k hatası karşımıza çıkar. Çözümü için yapmamız gereken nesneleri efsun botu ile efsunlamadan önce arttırma kağıdı ile ilk 5., eğer varsa da 6-7. efsunlarını eklemek.

      Sil
    2. Kardeşim 3fsuny0k diyor senin dediğini yaptım 5 tane efsun var silahta ama yine diyor ne yapa bilirim acilL YARDIM

      Sil
  51. efsun nesnesi olmadıgını soyluyor bot ama 5efsunda5/5 olmak uzere dizili yerlerınde duruyorlar efsu n nesneleride 2 envanterde full sekılde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak ne hatası alıyorsunuz

      Sil
  52. Hata kodu:Efsun nesnesi diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. envanterinizde efsun nesnesi olup oladığına bakınız

      Sil
  53. oynadığın metin 2 serverşn adı ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video bana ait değildir.Büyük ihtimallede sever kapalıdır

      Sil
  54. ya bende çalşmıyor ?????? diye hata veriyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oynadığınız oyun oto pack'li ise çalışmaz

      Sil
    2. SAĞOL KARDEŞ ÇALIŞIYORDA EFSUN BİR TÜRLÜ GELMEDİ

      Sil
    3. Oynadığınız sever efsun gelme oranıyla alakalıdır

      Sil
  55. sersemlik bağışıklıgın oranına ne yazıcaz ?

    YanıtlaSil
  56. ayıp ayıp alınrı diyosunuz cixcocuk97 nin efsun botunu çalıyosunuz yazık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda gerekli acıklamalar yapılmıştır.Şahsım tarafından 1.efsun botunun cixcocuk97'ye ait olduğuda beyan edilmiştir.Keşke yazdıklarımı ilk okusaydınızda sonra yorum yapsaydınız :)

      Sil
  57. Efsun bottunda efsun kodu istiyo acaba pvp servere göre nasıl bula biliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsun nesnelerinizi 1.envanterinizin sol altta koyunuz daha sonra açmış olduğunuz efsun botundan ayarlara geliniz efsun nesnesi kodu var orada kod değişire basıp tekrar deneyin

      Sil
  58. saolasın işe yaradı çok saol

    YanıtlaSil
  59. saolasın kardeş 10 . bottu bu calıştı :D

    YanıtlaSil
  60. eyw sağol kardeş bot gayet iyi ama bu efsunu bulması kaç saat sürer ortalama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oynadığınız severe göre değişir :)

      Sil
  61. Das Item auf Slot 3 hat keine Bonis, der Switch-bot wurde auf diesem slot für den 1. -5. Bonus deaktiviert böyle bi hata veriyor kardeşim yardımcı olurmusun her yere kadar geliyorum zırhı koyuyorum efsunlarıda aynı sekilde start yapınca bu hata cıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen once itemlere efsun basıyormusun veya 5 blogada item koyuyormusun

      Sil
  62. İyi güzel hoş fakat biraz uzun sürüyor o da sabır gerektiriyor :)


    PAYLAŞİM İŞİN TEŞERKÜLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet biraz beklemeniz lazım
      yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  63. http://s2.dosya.tc/server25/3QkCLT/EfsunBotu2013.rar.html

    Bu dosya yok ortada

    YanıtlaSil
  64. aga yardımcı olurmsunuz bi türlü gelemdi gitti 15 dk ugrasıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Efsun botunu açar açmaz gelecek diye bir kaide yoktur.Gelene kadar beklemelisin ben 2 saat beklediğimi hatırlıyorum

      Sil
  65. Kardeş Truva atı var Bunda !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tarattırdım bende bir şey cıkmadı isterseniz kullanmayabilirsiniz :))

      Sil
  66. Bende Sorunsuz Çalışıyo teşekkür ederim kardeşim :D

    YanıtlaSil
  67. Bildiginiz 120 lvl silahlı pvp var mı :)

    YanıtlaSil
  68. KARDEŞ KALKAN YAPMIYOR BU. MESALA EFSUNLAR:
    YARI İNSANLARA KARŞI GÜCLÜ:10
    SERSEMLİK KARŞISINDA BAĞIŞIKLIK
    ÇEVİKLİK:12
    VUCUT YANSITMA:10
    BLOKLAMA:15

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SERSEMLİK KARŞISINDA BAĞIŞIKLIK Oynadığın severe bağlı olarak gelmeyebilir.Bu nedenle sen kendin yapman lazım

      Sil
    2. hayır sersemliğe bağışıklılığa 1 yazcan

      Sil
  69. Güzel bir efsun botu teşekkürler.

    YanıtlaSil
  70. Admin Efsun Nesnesi Kodu Bozulduda onun iki tane kodu var sölermisin


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=hp-ApzZcUt4 bu videodan yardım alabilirsin kodu direk verirsem çalışmayabilir

      Sil
  71. admin ben aynı kişiyim efsun botundaki efsun nesnesi kodu bozludu 2 tane kutu var ikisinede ne gelcek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=hp-ApzZcUt4 bu videodan yardım alabilirsin kodu direk verirsem çalışmayabilir

      Sil
  72. efsunu basmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata alıyorsanız hata ismini yazın yardımcı olalım :) sorununuzu daha içerikli olarak yazınız

      Sil
  73. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. kardeş indirdim dün yaptım bugün yapamıyorum başarısız diyor hep başka pvp yükledim hala başarısız diyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığınız hatanın ismini söylermisiniz ?

      Sil
    2. injeöktörü açıyorum dll bul diyorum buluyorum dll yi tamam diyorum çalıştır diyorum 2sn içinde geçin diyo geçiyorum injektörde durum başarısız diyor :/

      Sil
    3. 2.Tavsiye edilen efsun botunu kullanınız :)

      Sil
  75. ya her şey çalışıyo ama istediğim efsunlar yerine gelmiyor o nasıl olcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklemekle ve birazda sabır ile olacaktır :D

      Sil
  76. piç şerefsiz bu senın botun deil oç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En üste gerekli açıklamalar yazılmıştır.Orada hilenin bize ait olduğuna dair hiç bir şey yazmamaktadır.Eğer gözlerinizde bir problem yoksa veya zeka geriliğiniz yok ise bunu çok rahat bir şekilde anlıyabilirsiniz.

      Sil
  77. çalışmıyo her dosyada 2 3 tane hyata war o.ç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim sorunsuz olarak çalışıyor.Oynadığın onunda engellenmişse benim yapacak işim yok

      Sil
  78. Kardeş benim her şey tamam, çalışıyor.. Fakat kalkanlara sersemlik getirmek isterken sersemliğin belli bir miktarı olmadığı için bir şey yazmıyorum veya "0" yazıyorum. Ama 0 da etkisiz olarak geçiyor ve sersemlik yerine başka bir efsun gelmişken bana başarılar diyor. Aslında pek önemli bir sorun değil, ama bir yardımın dokunabilirse memnun olurum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sersemlik oranına "01" yazıp deneyiniz

      Sil
  79. AGA VİDEODAKILERIN AYNISNI YAPTIM SADECE BASLAT DIYORUM ATMIYOR EFSUN SADECE SORUN BU NEDEN ACIL YARDIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim 2.tavsiye edilen botu indir

      Sil
  80. Teşekkürler, öncekini denedim oldu.. Ama belli bir süreden sonra bir hata veriyor; "Das Switch-Bot bla bla bla.." Silip tekrar yüklüyorum ancak aynı hatayı veriyor. En başta böyle bir şey yoktu gayet iyi çalışıyordu 4-5 gün sonra bu hatayı vermeye başladı.. Nasıl olacak bu iş ?

    YanıtlaSil
  81. Efsun Nesnesi İlk bölümde full .
    İkinci bölümdede Full olsa ,İkinci bölümdekinide kullanır değil mi.

    YanıtlaSil
  82. kardes ben hileyi daha indirmedim fakat benim pvp de auto pack nası yabcaz simdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuna girin ve tavisiye edilen efsun botunu indirin.Daha sonra
      Process programıyla üstte resimde anlatıldığı gibi yapın çalışırsa çalışır çalışmassa yapılacak bir şey yok demektir :)

      Sil
  83. admin ben masa üstüne addım programı ve aç diyorum bulamıyorum programı gözükmüyor neden ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Process Hacker2 programındanmı bahsediyorsunuz ?

      Sil
  84. admin sagol çogu sitede hielyi veriolar sen baya yardımcı oldun tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  85. Process Hacker2 bilgisayar için herhangi bir tehdit oluşturuyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır :) ben tarattım buda kanıtı https://www.virustotal.com/tr/file/6a7bc78c713a5c708589cb74560ca8d5ede2a8f7462834121c9ea826c351f527/analysis/

      Sil
  86. Efsun botu hılesınıe gırdım o hacker doysanıda gırdm Miscellaneus > İnject DLL da sectım ama ondan sora verdgm rarı acın dıosn sen rar vermednkı bıze bı yardımcı olursan sevnırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .dll uzantılı dosyayı sececeksin.Bunu yapabilmen için tavsiye edileni indirmelisin

      Sil
  87. kardeşim bende hileyi yapacağım önerileni indirdim setup'u da kurdum ama oyunun dll sini bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun .dll sini bulmayacaksın oyuna girdiğin clicknet simgesini bulup aşamaları takip edeceksin

      Sil
  88. ibrahim ahi ben azrametin2 oynuyorum gm1 kılıcına 60 ort getirmek istiyorum efsun atıyor fakat istedigim efsun bir türlü gelmiyor acil yardım edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırlı olmalısın efsun botu efsunun gelme olasılığını ne düşürür ne yükseltir.

      Sil
  89. Değerli kardeşim Herşey Hoş Güzelde Bu Efsun Botu Türkçe Tmm ; ama Sersemletme Şansı ' nı bi türlü bulamadım ; dier dillerde denedim ama hangi dil onu da çıakramadım ; bi yardımcı olursan sevinirim sawlar için lazımda şimdiden ellerinize sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sersemletme Şansı Sersemletme olarak geçiyor

      Sil
    2. yok sersemletme yavaslatma die gecer

      Sil
  90. Admin kardeşim çok teşekkür ederim hile çalışıyor,, Yapamayan arkadaşlarda denetim masasında o misrosoft visual +2010 falan diyo ya kendilerininkini denetim masassından kaldırsınlar sonra bota girip orda ilk karşısına çıkana evet diyip yüklesinler ve tekrar çalıştırsınlar o zaman çalışır inş anlamışınızdır... Saygılar Admin

    YanıtlaSil
  91. İbrahim kardeş gerçekten çok teşekkürler on numara oldu :D

    YanıtlaSil
  92. üstad programı kuruyorum ama injectörün altında başarısız yazıyor onu düzeltmenin bir yolu var mı ?

    YanıtlaSil
  93. eyw eline sağlık kardeşim sorunsuz çalışıyo

    YanıtlaSil
  94. kardeşim Windows bu calismayi durdurdu diyo kapiniyo

    YanıtlaSil
  95. krdsm ya ben kuruyorum ayarları hepsini yapıyorum ama bi bok değismiyor efsun hep altta bu etki zaten çalısıyor diyor baska bisi demiyor ben tekmt2 oynuyorum emek server krdsm bi çozum bul suna allah askına efsunları belirliyorum ayarları yapıyorum hersey tam oluyor hangi itemede slotada iyi bakıyorum ama olmuyor krds bi çözemedim su sorunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krdsm nabıcam ben ayarlarla bile oynamadım 50824 efsun kodu kaydet dedim istediğim efsunları sectim starten dedim krdsm altta hep bu etki zaten çalısıyor diyor nası çözücem krdsm allah askına yardım et kafayı yicem ben burda

      Sil
    2. ilk olarak tavsiye edilen efsun botunu indiriniz resimde deki sıralamayı bire bir yapın ve tekrar deneyin.Oyun oto pack ise torrentsiz giriş indirin ve öyle deneyin

      Sil
    3. krdsm tamam iyi hoşta hata veriyor pcye hasar verdiği icin oto kapatıyor..

      Sil
    4. virüs programı kapatıyor sana şu linktekini verecem onu kullan http://inci.ca/umv_fr43ls

      Sil
  96. efsun kodu ne işe yarıyor ibrahim kardeşim

    YanıtlaSil
  97. Abicim oluyoda zehire 50 ort dedim 5 tane 200 lük harcadı olmuyoo nie

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans işi sabırlı olmalısın yapacak bir şey yok :)

      Sil
  98. kardeş starten dedikten sonra fehler başlıklı hata gelıyor ne yapmam alzım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığınız hatayı yazın yardımcı olalım

      Sil
  99. Hata kodu "3fsuny0k" çözüm için sitede bilmem ne diyor. Yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsun nesnesi ve artırma kağıdı olmadığında alınan bir hatadır lütfen dikat ederek efsun atınız

      Sil
  100. Kardes Efsun botunu yaptım girdim çalışıyor ama bi denemelik tek efsunlu yapıyım dedim. efsun kodu istiyor bu ne_?? seçenekler kısmında olan bi yardım için el at kardes_??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efsun kodunu bulmak için efsun nesnelerini 1.envaterin sağ en alt köşesine koyunuz ve araçlar kısmından efsun kodunu bula basınız

      Sil
  101. kardeş ben indiriom yapıom herseyi 5 dk durup oyun tamamen kapanıyor cozumu yokmu onun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuana dek böyle bir hata ne gördüm neyde yorum olarak aldım.Tercih ettiğimiz efsun botunu indiriniz.Eğer oysa yardımcı olamayacam

      Sil
  102. Senın Tavsıyenı Kurdm Ama Metin2nin exini Bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynadığınız oyuna giriş uygulamasını bulunuz

      Sil
  103. kardeşim cixcocuk97 de ortalama zarın karşısına 50 yazıyorum 51 gelince kabul etmio onu nasıl ayarlıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul etmesi lazım,tavsiye edileni deneyiniz

      Sil
  104. meraba ben dedin gibi yaptım ama dll yi winrar dan çıkarınca bozuldu team wiewerden bağlanıp sen yaparmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birlikte aç mı yaptınız ? tekrar dosyayı cıkarıp öyle deneyiniz

      Sil
  105. Kalkana Sersemlik gelmiyor oranına ne yazmamız gerekiyor veya bişey yazmamız gerekiyor mu ?

    YanıtlaSil
  106. başarısız diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığınız hatayı yazarsanız,yardımcı olabilirim

      Sil
  107. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  108. Proces hackerden exeyi bulucam procesi açar açmaz oyn kapanıyo kendi kendine bunun bi çözümü varsa yazarmsnz

    YanıtlaSil

 
 

Video Köşesi

Popüler Yazılara Gözatın